PETIKAN SYAIR

'SaudaraMu yang sebenarnya ialah orang yang berada besertamu dan orang itu mengorbankan dirinya sendiri dalam bahagia, semata-mata untuk kemanfaatan dirimu. Itulah sahabatmu, yang apabila kamu dalam keadaan bimbang, ia sentiasa mengatakan secara terus terang kepadamu serta rela mencurahkan tenaga dan kekuatannya semata-mata untuk berkumpul denganmu'

Tuesday 3 May 2011

VIDEO: UCAPAN HARI IBU

Hari ibu akan disambut pada 8 mei nanti, untuk itu kami telah membuat sedikit rakaman video ucapan daripada sebahagian kecil pelajar IPG KPI batch semester 2 (2010)...ikuti rakaman ucapan mereka..
Untuk makluman, video ini hanya boleh diikuti dengan menggunakan brodeband sahaja. Wireless maktab tidak boleh digunakan dan tidak boleh dibuka videonya. Untuk itu, jangan lupa gunakan brodeband untuk melihatnya..

untuk video seterusnya....

ucapan yang seterusnya...


terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang telah memberikan kerjasama untuk memberikan sedikit ucapan buat tatapan kita semua sempena sambutan hari ibu yang akan berlangsung tidak lama lagi..saya berharap kasih sayang ibu itu bukanlah hanya setakat sehari sahaja tetapi berterusan sehingga ke hujung nyawa.. redo Allah terletak pada redo ibu bapa...semoga kita berada dalam lindungan-Nya..terima kasih semua.. :-)

1 comment: